kirpapatyasii1 normalde ağda rahatlığı bi başka cidden ama doğumunuza az kalmış benim bildiğim bu kadar yakınken riskli olabilir deniliyor kasılma yaşarsanız eğer doğum süreciniz daha erken başlayabilir o nedenle doktorunuza danışın derim bir de gidecekseniz benim tavsiyem ağda bandı kullananan bir yere gitmeyin boncuk ağsalar var spatula ile sürülüp elle çekiliyor sakız benzeri bir şey yani ben ondan daha memnun kalmıştım bez ağda daha can yakıyor bana göre