Altnzeynep Valla utanarak söylüyorum kusura bakmayın . İdrarimi yaparken kasıklarım o kadar ağrıyo ki lavaboya gitmeye korkuyorum neden acaba yada ne yapmam lazım yardım eder misinizzz
blueberyy00 Altnzeynep enfeksiyon kalmışsınız doktora gitmeniz lazım ilerlerse ki bu kadar rahatsız ediyorsa ilerlemiş demek gebelikte riskli enfeksiyon dikkat et boslama doktora git hemen
hunilimom Altnzeynep e enfeksiyon geldi direk aklıma doktorunuza haber verin ilac felan başlar büyük ihtimal
Eminedmr Altnzeynep enfeksiyon olabilir usutmus olabilirsin idrar miktarinda azalma yada yapamama durumu var mi renk de koyulasma
Asyaaa35 Altnzeynep benimde öyle oluyor 2hafta önce randevum vardı gittigimde idrar testi de istemişti ama temiz cıktı demişti enfeksiyon olsa söylerdi neden öyle agrıyor anlamıyorum
Elizinannesipinar Ayy ben hamilelikten önce idrar yolları enfeksiyonu atlatmıştım aynı dediğiniz gibiydi yanma da oluyordu hatta kan Bile gelmişti çiş yaparken bence hemen doktora gidin
Altnzeynep Eminedmr zaten çok sık gidiyorum bu sebepten dolayı ama gidince de işkence resmen yapana kadar canım çıkiyo
Altnzeynep Asyaaa35 Asyaaa35 aynen bnimde temiz çıktı tahlil sonucum ama hala ağrım çok var bakalım neden diye