Yalnız olmadığımı görmek beni de rahatlattı bende de düşükler var o yüzden hep yüreğim ağzımda. Aynen her tuvalette kağıda bakarım, azıcık ıslaklık hissedeyim hemen wc ye koşarım. Ama düşünce gücüyle gerçekleştirmek diye bir şey var bence o yüzden bu defa hep olumlu düşünmeye çalışıyorum artık. Kötü bir düşünceye kapılınca hemen iyi şeyler düşünüp sesli tekrar edip kendimi inandırıyorum. Tavsiye ederim. İnşallah sağsalim kavuşuruz yavrularımıza 🤲