gulanne383 bütün markaları denedim lansinoh Chicco avent ve diğer tüm markalar . ev biberon ile doldu ama ısrar ile almıyor biberonu .. 1 haftaya işe başlamam gerekiyor lütfen tecrübesi olan varsa ne yapabilirim yazabilir mi aynı durumu yaşayan var mı
Zeyyyn gulanne383 benimkide almıyordu küçük alıştırma bardağı diye geçiyor ya ondan aldım verdim biberon ucu yumuşak diye onu aldı tek sorun 30 mi olması
Gizgizgiz gulanne383 kimiside wee yi tutuyormuş arkadasım demişti dr brown bile aldım wee ye yapıştı diye
1prens1prenses1402 gulanne383 şırıngayla yeditebilirsiniz hem meme reddi de olmaz işten geldiğinizde emzirebilirsiniz