GoncaClk ihtiyaç halinde temin edebilirsiniz. Ben 1 paket aldım. Eve geçince çok memnunum diye 2.yide aldım. Normal doğum yapmıştım kanamam çoktu. Şimdi gene 1 paket aldım. Sezeryan ihtimali var. Lazım olursa bittikten sonra gene alırım. Diye düşündüm. Pahalı da baya oyüzden yedeklemeye gerek yok 🤣