Defne0904 Tatlım bol bol dua et. Bizim burda tek yapabileceğimiz dua etmek. Bebeğin şu anda güvenli bir yerde ve doktorlara emanet.En iyisini onlar bilip zaten yapıyorlardır. Biz burdan durumu ile ilgili detayları bilsek bile doğrusunu doktorlar yapıyorlar. İçini ferah tut. Çokça ddua et