Ftmtht Merhabaaa kızlar 8 ay sonra tekrar happy mom a dönüş yaptım çok şaşkınım😅 oğlum 8 aylık ve yeniden hamile olduğumu öğrendim ve hala emziriyom bebeğimi. Çok sürpriz oldu bize ve çok korkuyorm tecrübeli arkadaşlardan psikolojik destek bekliyorm😅
Mrzsry_47 Ftmtht ben de oğlum 9 aylıkken hamile olduğumu öğrendim ve sezaryenliydim ama çok şükür bir sıkıntı olmadı sadece oğlumda doğumdan sonra kıskançlık odu bir süre ama şimdi arkadaş gibi oldular kardeşi olmayınca sıkılıyor ☺️
Mrzsry_47 Ftmtht hamileliğin tadını çıkarın Allah’ın izniyle bir şey olmaz hem bu hamilelik daha çabuk geçer küçük çocuk olunca zaman nasıl geçiyor insan anlamıyor
Ftmtht Mrzsry_47 evet öyledir eminim ilk bebeğim sezeyandı acaba sağlık nedeniyle bi sorun olur mu ondam da korkuyırm biraz
Mrzsry_47 Ftmtht valla dediğim gibi bizde çok şükür bir sıkıntı olmadı inşallah sizde de bir şey olmaz sağ salim kucağınıza alırsınız