Buseyllzr Kızlar 21.haftamdayim yaklaşık 15 gündür sağa ve sola yattığımda goguslerimin altında uyuşma oluyor karıncalanma gibi başına böyle bişey gelen var mı normal mi ? Sadece sırt üstü yatarken olmuyor?
Birmelekbiranne Buseyllzr Bende de oluyordu sanırım yukarı baskı olduğu için. Karnım biraz aşağı indiği için bu aralar olmuyor.
Gizgizgiz Buseyllzr kaburgaya ayak dayamadan kaynaklı geçmiyorda sırt üstü yatarken kaburgan açılıyor ondan olmuyor .25 te başladı 36 dayım daha geçmedi dik durmaya çalışın
Zehrakhr Buseyllzr bunsıkıntı bende tam 10 hafta sürdü inanılmaz ama sebebi midemmiş gaviscon şurup aldım ve içtim geceleri yatarken geçti 🙂
Buseyllzr elfkara iki tarafta da aynısı oluyor 15 saniye bile dursam hemen uyuşma oluyor göğüslerim sanki ağır geliyormus gibi vücuduma hissediyorum 😐
elfkara Bebek buyudugu icin de olabilir tuz seker vs bunlari da azaltin belki tansiyon flan da olabilir Buseyllzr
Buseyllzr Birmelekbiranne valla uyuyamıyorum bazen nefes alışım da zorlanıyor o uyusmadan dolayı siz kaç haftaliksiniz?
Buseyllzr Gizgizgiz kaburgama bebek baskı yaptığı için mi oluyor böyle 2 güne bir oluyor nerdeyse çok zolruyor beni uyurken 😔
Birmelekbiranne Buseyllzr 37+5 olduk biz ama bende de o haftalarda başladı ama tansiyonu falan kontrol ediyordum. Sende yine kontrollü ol takip et şeker ve tansiyonu ne olur ne olmaz için rahat eder.
Gizgizgiz Buseyllzr evet kaburganın tam altındaki kaslar hassas ve yırtılmaya müsait ayakları oraya koydukça uyuşma acıma yapıyor dokununca bazen hissetmiyorum bende magnezyum a devam oyüzden
Buseyllzr Gizgizgiz magnezyum geçiriyor mu o hissi benim kontrolüme daha var bende yazdirayim geciriyorsa gece uyuyamyorm bu his yüzünden :(
Gizgizgiz Buseyllzr ağrılarınıza kaslarınıza iyi gelir doktorunuz takviye olarak verir zaten kaburga durumunu söylerseniz
Buseyllzr Birmelekbiranne bende ediyorum tansiyon ve kan şekerim normal çıkıyor hep bakalım inşallah geçer ya 😔
Zehrakhr Buseyllzr benim hamilelikten öncede mide şikayetlerim vardı göğüs değil hemen göğsün altı uyuşuyor tam orta böyle yatıyorum karıncalanıyor elimle yokluyorum keçe gibiydi doktor midede asit fazlalığından kaynaklı değip o ilacı verdi
Buseyllzr Zehrakhr benimde tam göğüslerim altı bende kontrole gittiğimde soracağım bı yatamıyorum o uyusukluktan 🤦