39+3 e girdim normal doğum için uygun olduğumu söyledi doktorum henüz sancım yok çrşamba günü suni sancı verip öğleden sonra doğum yapabileceğimi söyledi vücutta belirti olmadan suni sancı verilmesi sakıncalı olmazmı sizce de ilk doğumum olduğu için süreç nasıl işliyor bilmiyorum endişeliyim açıkcası 🙄