Ya arkadaşlar. 39+3 oldum. Ama hiçbir belirti yok. Şuan bebeğim 3600 gr. Yarın yine gidicem kontrole. Özele gidiyorum bu arada. Ama doktor illede sancını bekleyelim dedi. İlk doğumumda da kendi sancım hiç olmadı suni sancı aldım. Hatta ömrümde adet sancısı bile çekmedim. Yarın doktora kesin bi dille artık doğurmak istediğimi söylicem. Bebeğim zaten yeterince kilo aldı daha fazla kilo alırsa zor doğum yapıcam. İsteğe bağlı suni sancı verir mi ki doktorlar. Bilemedim yanii artık taşıyamıyorum çok ağırlaştım