Bsretmzk Yılmaz genco ve hatem hastanesi hakkında giden arkadaşlardan fikirlerinizi alabilir miyim doğum için doğru bir tercih mi sizce
Asel2520 Bsretmzk bende Hatem hastanesine gidiyorum doktorum nazire Öztürk inanın aşırı memnunum mesela ufak bir sorun çıkıyor takibini yapmadan hastaneden bırakmıyor ilk doğumumuda orda yaptım inşallah ikinciyide tavsiye ederim 🌸
blueberyy00 Bsretmzk doktoru bilmeem ama hastanedeki hemşireler hakkında çok ters ilgisiz diyorlar bizzat orda çalışan hemşire arkadaşım sırf bu yüzden oraya gitmiyor doğuma
Bsretmzk Hemşireler hakkında falan ilgisiz yazmışlar burada acılan bir başlıkta öyle olunca ben de tedirgin oldum
blueberyy00 Bsretmzk bilmiyorum ben ilk bir ara gidiyordum sonra değiştirmem gerekti devam edemedim ama çok kalabalık bir hastane
Cerennrc Bsretmzk ben uzun zamandır gidiyorum daha önce düşük yaptım iki gün hastanede yattım bi sıkıntı yaşamadım doktor da çok ilgiliydi kaç kere uğradı yanıma şimdi doğum yapıcam az kaldı bakalım nasıl olucak