ipekk35 sevgiliyken iyi hoş ama evliyken saçma geliyor. Belki sürekli hediye aldigim için bilmiyorum ama ben kutlamicam önceden anlaşmasini yaptim esimle hic bir sey istemiyorum biz sevgili degilz. Sevgililer kutlasin dedim. Ama dinliceğini hiç sanmiyorum o ayri