Ben şuanda 7 haftalık hamileyim öğrenmeden önce kuaförden saçımı boyamak için randevu almştım kuaförüme tekrar söyledim doktoruna sor dedi öyle boyayalım dedi ben batıl inanç olduğunu düşünüyorum ombre yaptırıcam yaptıran veya benim gibi düşünen anneler varmı acaba 2 gün sonra randevum var doktara sorucam ama sizlere de danışmak istedim