Yagmurslm-03 burcuirfann canım ben de fıtık değil belden ameliyat olduğum için CLS önerildi ama kadın doğum ilk normal yönlendiriyor bende kendi doktoruma gidip rapor aldım sonra kadın doğuma ilettim normal yapmak istersen de bu arada fıtık da sorun görmüyorlar bende pltain vida ve kafes olduğu için sezaryan dedi
esredn burcuirfann ben yapacağım umarım bir aksilik olmazsa. Ama bunu kadın doğumcunuza belirtin ve son aylarda fizik tedavi veya beyin cerrahından onay alarak karar verin. Ben 3 tane farklı doktor görüşü aldım.
burcuirfann Doktoruma danıştım bi beyin ve sinir cerrahisine gözükmem gerektiğini söyledi ama Yagmurslm-03 Banada beyin ve sinir cerrahisine gözükmem gerektiğini söyledi doktor ama ne diyebilir ki oda bakmadan
burcuirfann esredn banada aynı şey söylendi gözükücem de büyüklüğü önemliymiş. İnşallah rahat bi doğum geçirirsin canım
Yagmurslm-03 burcuirfann öncesinde gittiğin doktor var ise raporlarin emarin vs ona göre işlem alabilir ama büyüklük için emin olamadım emar vs çekilemez die biliyorum en mantıklısı beyin ve sinir cerrahisi ile gorusmen lazim canım
Yagmurslm-03 Ama bana mesela normal istersen yapabilirsin dediler sadece herhangi bir durum olursa tekrar ameliyat ederiz riske atmamak adına sezaryan daha iyi olur dediler sen normal istersen çok sorun yapmazlar gibi
burcuirfann Yagmurslm-03 önce ki büyüklüğü 5.1 cm demişti doktor şuan ne alemde bilmiyorum ben normal istiyorum ama korkuyorum da patlarsa felç kalırsın dediler
Yagmurslm-03 burcuirfann o zaman kesinlikle beyin ve sinir cerrahisi ile gorusmen lazim canım en sağlıklı onolur bende öyle yaptım çünkü