Ben devamlı yaptırıyorum. Hamileligin basinda herkes aman bisey olur o olur bilmem ne jiletle döndüm Hyatimin hatasını yaptım doktorum da erkek olduğu için başta çekindim soramadım sonra jilet kullanmak çok çok zor oldu zaten bana göre temiz değil jiletle almak. Doktoruma sordum agda yaptırabilirsin hiçbir sakıncası yok dedi tabi ara verip başlayınca canim acıdı ama şuna dikkat ettim kasma yapmadığınız sürece problem yok o anlık acı oluyor geçiyor. Sonra 1 ay rahatsın