Arkadaşlar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kalmıştım 8. Haftada bebeğimin kalbi durduğu icin kürtaj olmak zorunda kaldım. Doktorum bahçecide ki Cem bey 2. Transferimden önce histereskopi yapacağını söyledi sizce böyle birseye gerek var mı ve bu ameliyatı olup olumlu sonuç alan oldu mu yada bebeğini kaybeden herkes 2. Transfer öncesi bunu yaptırıyor mu ?