Zumrutkb Merhabalar bu dönemlerde sizin de karnınız sertleşiyor mu acaba? Ben bunu sancı olarak biliyordum amabugun nst de çok çok az sancı cıktı bosuna gitmiş oldum. Karnıma dokunulmuyor o kadar sert. Agrım cok ama doguma dair bir sey de yok.😶😶
Defne2018 Zumrutkb benimde bu akşam öyke semsertti sag tarafda göbegimin yanı çok acıyo bide kaşınıyo gibi çatlak falan da yok şükür ama bilemedim bide hafiften agrı vardı 35 .2 haftalıgım bıu arada
Minnakkkk Zumrutkb ablam 11 gün once dogum yaptı sabah gitti doktora nst de sıfır sancı doktor muayne etti acıklık yok eve geldi sancıdan duramıyor 4 5 dk. Da bir sancısı devam etti. Aksama dogru hastaneye gittiler nst ye baglamıs ebe hic sancın uok senin demiş ablam duramıyorum ben cok kotuyum demiş Baska ebe gelmiş karnını ellemiş cok sancın var senin demiş hemen acıklıga bakmıs 4 cm ve dogum baslamıs 2 saatte dogumu oldu 😀 yanş demem o ki bazen nst de sancı cıkmıyor bizzat yasadık
Zumrutkb Defne2018 yatarken de acıyor benim de öyle. Furkan kayabasoglundan dinlemiştim kasılma diyordu ama değilmiş bilmiyorum 😑
Defne2018 Zumrutkb bende öyle geçen hafta gittim gayet normal denildi kasılma öyle mi oluyo onuda tam emin degilim bebek hareketinden dolayı mı acıyo diyorum bende
aasesa Beni de hem doktorum tembihliyor gün içinde takip et diye, sonra gidiyorum taş gibi bir karınla nst de bişey yok. Hiç anlamadım, ben sezeryan olacağım ikinci doğumum olacak çünkü ama erken doğum riskim var serklajlıyım
Zumrutkb Minnakkkk ebe gelip demiş ya gercekten teknoloji bitti gözümde 🥲 Allah analı babalı büyütsün 😍. Ben anlamadım makinede çıksa anlarım ama tam tersi olunca insan cok sasırıyor. Daha önce erken dogum riskim vardı bundan daha az sancılarım 50 60 çıkıyordu. Anlayamadım
Minnakkkk Defne2018 biz de anlamadık ilk, dogumumda da aynı sıkıntı olmustu nst de sancı cıkmayıp aksamına dogurmustu
Zumrutkb Defne2018 2 nst denediler en fazla 30 çıktı geri kalan 0 la 15 arası o kadar taş gibiyken 0 da bozuluyor insan😄
aasesa Zumrutkb hiç bilmiyorum ki, 2. Gebeliğim ama ilkinde 41. Haftada oldu doğum, hiç ne açılmam ne sancım olmadı o yüzden de bunu ilk hamileliğim gibi görüyorum 🤣 hiç anlamıyorum bu sancı kasılma durumunu ama doğumu normal yapan anneler hep diyor onu anlarsın merak etme diye🙂
OzlemK34 Ben 25. Haftadayım bazen benimde karnım sertleşiyor doktor bunun magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söyledi