Kızlar merhaba 26 hafta lik hamileyim iki hafta önce covit geçirdim ama eşim yakalanmadı aynı ortamda ona bulaşmamıştı dün eşim rahatsızlandı bugün test verince pozitif çıktı şimdilik iyiyim ben bana tekrar bulaşır mi eşimden acaba bu durumu yaşayan var mi