Emirin_annesi98 Kızlar 26 haftalık hamileyim çok kötü girip oldum öksürüyorum nane limon yapıp içsem bir zararı varmı yada bildiğiniz başka bir yöntem varmı çok kötüyüm 🥺
Gulsumelif Emirin_annesi98 1 ymk kaşığı Tereyağ eritip 2 ymk kaşığı pekmez koyup biraz ılıyınca ye Bir fincan sıcak su biraz karabiber limon bal koy mis gibi iç 1 tatlı kaşığı bal üzerine eşit derecede limon sıkıp iç Imumax boğaz spreyi var doktoruna da sorabilirsin hamileler kullanabilir yazıyor üzerinde biraz pahalı ama iyi geliyor Nane limon da günde bir bardak içebilirsin (Bu bitki çayları doktordan doktora değişiyor bu arada a doktor ıhlamur iç diyorsa b doktor ıhlamur içme diyor)
Aybrselfnaz Çok geçmiş olsun canım.. Bende grip atlattım çok ağır 33 haftalık hamileyim.. Ama bende içtim ıhlamur nane limon kuşburnu pekmezi falan yedim.. Bide kemik suyu içtim her gün.. Ama 10 gün falan sürdü.. İnşallah seninki hemen geçer
Nazlimom Gulsumelif benimde ağrıor bal zencefil limon tarifinide yazabilirmisiniz post açtım sabahtan beri cevap veren yok 😏
Emirin_annesi98 Nazlimom geçmiş olsun tatlım çok zor bir süreç ben bitki çayları içmiyorum korkuyorum bebeğe zarar verir diye
Gulsumelif Nazlimom doktora danıştım içme zencefili dedi. Ama 1 çay kaşığı toz zencefil i 1 tatlı kaşığı bal bide limon sıkıp tüketenler var burada
Emirin_annesi98 Gly87 bende oalbilirim herhalde şüphem vardı zaten Rabb’im doğmamış bebeklerimizi korusun inşallah 😟🤲
Gulsumelif Emirin_annesi98 Bitki çayları doktordan doktora değişiyor ama öksürük için tereyağ pekmez efsane ikili bide o dediğim sprey boğaz ağrısı için çok iyi geldi bana