Duygu6nur1 hayır kanamam hiç olmadı. şubat 4 te gitmştim . dün tekrar randevu aldım 15 şubatta tekrar gidecem doktor sıkı takip dedi . Ben diyarbakırdayım durumum düzelmezse devlet hastanesinde takipe devam edip doğumu yaparım. bu konuda özel hastaneye güvenemiyorum