Kızlar o dis agrisini bende cektim 23 haftalarmda falan çok kotu 20 lik disim cikiyordu agri vurdi ama zonk zonk doktora gittim ettim cenem uyusuyordu bogazm sisti yara falan oldu sonra bana antibiyotik verdi iyi geldi hamileyken kullanilan antibiyotikler var bebege zarar vermeyen disimde dueuyor cektirmedm cikti cikiyor yavas yavas suan agri yok parol veya karanfil koyin cigneyin agroyan yerinize ben oylede yaptm geciriyor agriyi karanfil cok iyi geliyor aklinizda bulunsun