Gullayy doğum çok farklı birşey, her an herşey olabiliyor. Ben tam 3-4 cm açılmayla 2 hafta geçirdim gelmedi. Doktorum o hafta da gelmezse 40. Hafta biz başlatıcaz demişti. O kontrolden 2 gün sonra sancılarım oldu ve doğurdum. O yüzden herşey olacağına varır hiç korkma. Sen egzersiz falan yap mutlaka.