CeynoO Merhaba canim anneler trendyolda sudocrem bebek bakim kremi indirimde 2 adet 250 ml 157 tl. Yorumlarina baktim baya guzel . Sizce almalimiyim. Bepantolmu daha iyidir bu markami . Kullanan anneler fikir verirse sevinirim bosa almis olmayalim . 🥰
Gizgizgiz CeynoO sudocream in içeriği çok temiz değil egemen koray beyli nin instagram sayfasını inceleyen her ürünün içeriğini incelemiş ordan karar verebilirsiniz
bebislerimi_buyutuyorum CeynoO tabi ki Bepanthol daha iyi şahsen bize sudocrem hiç iyi gelmedi daha beter kizartti bebeğimin poposunu ama Bepanthol bir kullanimda geçiriyor pişiği 💆🏻♀️💖
sedadmrx CeynoO Sudocrem iyi ama sadece bepanthol alın yeter 👍🏼 ben bir sürü mustela falan aldım sadece bepanthol kullanıyorum, nemlendirmek için de bebeği yağlıyorum. Bir sürü şey almayın her şey zamlanmış zaten
Polenpolen52 CeynoO etrafımdakı herkes kullanıyor, ama bazı arkadaslarım bepanthol ıle basla yenıdogana dedıgı ıcın, ben ıkısınıde alacagım ıkısıde harıka
Polenpolen52 CeynoO canım ımkan varsa muhakkak al , ben burda anket acmıstım hangı krem dıye, herkes sadece bepanthol yazmıs hatta, yanı bebek dogunca bepantholle baslarım hafıf bile bir kızarıklık olsa hemen sudocremden surerız
CeynoO Polenpolen52 kredi kartlari ful cakili napalm mecbur alincak habire zam geliyo . Bankalar sagolsun 😁😁
Hicran23 Bebegim sarılık geçirdi yoğun bakımdaydi bnde yanındaydım tabi 3 saatte bir gidip emziriyordum orda pişik olan bebeklere hametan pişik kremini kullanıyorlardi devlet Hastanesi’nde bnde eve geldim bebeğim pişik olduğunda onu aldırdım eşime çok çabuk geçiriyor çok uygun vede çok güzel tavsiye ederim