505050 merhaba bende 27+0 haftalığım. HAreketlerde sıkıntı yok dışardan da görüyorum çok net sizde biraz bekleyin herkesin karın yapısı bir olmuyor. Bende vajina ağrısı var yürürken çok zorlanıyorum bazen artıyor bazen olmuyor hiç bazen azalıyor iki gündür yine başladı. Sanki orası et kesmiş gibi acıyor yürürken ve yatakta dönerken sizde de oluyor mu? Birde dün gece hafif kasık ağrısı başladı ama çoook hafif sanki adet olacak gibi