Kızlar ben ilk ayımda diofol kullanmıştım folik asit olarak sonra doktor değiştirdim yeni doktor multivitamin multimineral folik asit ve balık yağı bunların tümünü içeren pregnomarin adlı tableti verdi ve bunu gebelik sonuna kadar kullanırız dedi. Balık yağını ben istedim çünkü çok balık tüketemiyorum omega 3 ü ordan alim en azından diye o da bu kombineyi verdi. Ama bu seferde aklımda soru işareti oluştu yani fazlası da Zararlı olur belki diye siz de böyle bi durum var mı sürekli kullanın dedi mi doktorunuz?