Minikanne06 ben tecrübeme gore kesinlikle ikili testin gereksiz olduğunu söylüyorum çünkü riskler her zaman yüksek çıkıyor ve doktor kesin dörtlü test yaptır diyor. Ve dörtlü test daha net sonuç veren bir test yani ikiliyi keyfi olarak yaptiriyorsunuz neredeyse .. sadece dörtlü test yaptırın ve detayli yaptırın ikili yaptırmak boşuna masraf😊detayli ultrason da bebeginizin organları beyni beslenme duzeni gelişim geriliği olup olmadığını öğrenmek için çok önemli bir uygulama hemde yüzünü görüyorsunuz 😊