Cadoloz Arkadaslar bugün yumurtlamamın 9. Günü göğüs uçlarımda agri var biraz sarımsı bi akıntım var ve cok aşırı akşamları özellikle acayip bi şekilde gaz oluyor yasayan var mi ?
tazebiranne_hg04 Cadoloz canım bunlara gebelik belirtisi demek doğru olmaz en doğru olan test ya da kan ile öğrenmek insan psikolojik olarak o belirtileri yaşıyor bazen
trr4457 Cadoloz göğsümde ağrı yok akıntım baya var belim ağrıyor sol alt kasığımdan bacağıma vuran bir ağrı var ve dediğiniz gibi akşamları midemde acayip şekilde gazım var umarım hamileyizdir ve bunlar belirtidir 🌸
Cadoloz tazebiranne_hg04 insallah persembe sabah erken gebelik testi yapcam yumurtlamamin 13.Günü olmus oluyor varsa cikar zaten ama sadece bu kadar gaz neden yasayan oldu mu cok merak ettim
Cadoloz trr4457 umarim canim insallah benim arada kasigima agri girip cikiyor öyle siddetli agrim yok bugun hic akintim da yok sadece göğüs agrim var bide burnum akiyor bunuda duymustum belirti diye ama umudum yok niyeyse hic hamile cikacagimi sanmiyorum