Nasaearth LeonunAnnesi doktorunla görüşmelisin belki bi kan sulandırıcı başlatabilir onun dışında bol su ve C vitamini
Tontikannesii Benimde bu gün karantinam bitti. Hiç ilaç kullanmadım beslenmeme dikkat ettim bol meyve yedim o kadar. İki doz aşım vardı biraz ağrılarım oldu ama atlattım çok şükür.
Tontikannesii LeonunAnnesi yok ateş olmadı bende eklem ağrılarım birde baş ağrısı çok oldu.son iki üç gün de öksürük başladı. Ateşim çıkarsa parol içmemi söyledi doktorum
Tontikannesii Mozarella bir hafta karantina süresi verdiler sonra test yaptırmadım. 9.günüm bu gün sadece hafif burun tıkanıklığı var.