Mervekrek ben riskli gebeydim Yozgat’tan gittim yanına, normalde ileri haftayı kabul etmiyor ama ben 32.haftada gitmeme rağmen sağolsun kabul etti ve ameliyatımı yaptı. Benim plasenta eski sezeryan dikişime yapışıktı. Yozgat’ta hiç bir doktor kabul etmediği için ben çok araştırarak Deniz hocayı buldum. Ve inan çok çok memnun kaldım. Harika bir insan ve işinin uzmanı. Perinatoloji doktoru ayrıca. Çok hasta bakmıyor. Randevu bulmak çok zor ilk başta ama sonrasında takipli hastasıyım dediğinde direk veriyorlar. Kendisi prof zaten. Gazi donanımlı bir hastane,bizim gibi riskli gebelere de öyle donanım lazımdı. Aralık 13te yaptım ben doğumu,imkanın varsa Deniz hocayı tavsiye ederim. Yoksa da yine gazinin kadın doğumuna devam et, oradakiler de iyiydi ama tabi Deniz hocanın hastaydın deyince bir tık ilgileri fazla oluyor, çünkü hocamdan korkuyorlar ☺️Sert biri değil sadece hastalarına çok önem veriyor.