Makaron bu yazıları cok görmüş okumuş duymuş olarak şöyle söyleyeyim. İlk doğumunda cok istedim normal.dogurmak ama nasip olmadı oglum boynunda 2 kat kordon dolanması vqr diye gittiğim doktorlar pek önermedi. Bende sezaryen oldum. 1 hafta yattım ama çocuğumla kendim ilgilendim ama ağrıdan duramıyordum. Gülmek öksürmek bile acı veriyordu. Sonrasında düzeldim ama 7 sene geçti üstünden hala en ufak usutmede ağrılarım oluyor ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Suan ssvd araştırıyorum ama Özel hastahanede ki doktorlar pek yanaşmıyor, yanaşan da fogum ücretini fazla istiyor. İstanbul da Zeynep kamil hastahanesi yaptırıyor. Doktorum sezaryenle alalim tavsiye etmiyorum diyor ne yapicam bilmiyorum…. eğer ilk doğumunsa korkma normal.olmasi daha iyi ..