[silindi] Busragurkan2712 çok sevindim hayırlı olsun sağlıkla gelsin dünyaya inşAllah darısı başıma❤️❤️
[silindi] Busragurkan2712  https://share.icloud.com/photos/0dblc8TQBy2fSdVbKu-DfvJhA Sonuçta negatif yazmıyor
mrvsrcn Busragurkan2712 bende ilk başta verdim adetime 4 gün kala 4,86 çıktı sonra başka hastanede verdim yükselir diye bekliyordum 3 gün kala <5 böyle bi sonuç geldi hiç bişey anlamadım ya