Oğlum 2 yaş 2 aylık. Tek tük kelimeler dışında konuşmuyor. Eşimin adi Hüseyin, ona adıyla sesleniyor lambayı açtığı zaman açtımm diyor elindeki bir şeyi atınca attım diyor, cee ee oynarken kendisi söylüyor. Alkış, baybay, gel diyor anne diyor. Kapiyi ac kapat dedigimizde anliyor. Kucagimizda otururken goz temasi kurabiliyoruz. Adina bakiyor. Herkes konusmadigi icin soyluyor ama bilmiyorum. Basinda boyle bir durumu olan var mi ?