eylulummmm 9 haftalık gebeyim kalbim çarpiyo sürekli bir anda çok hızlı atmaya başlıyo çıkacak gibi oluyo nefesimi kesiyo yaşayan var mı
sedaozdemirr eylulummmm Bende de aynı durum oluyordu o zamanlarda,doktora sormustum.Normal dedı,gün yorgunlugu ıle olur dedı.
Durununannesi46 eylulummmm tiroidlerine bakıldı mı? Sorun olabilir. Ben kalp çarpıntımdan uyuyamıyordum o haftalarda.tshlarımda sorun çıktı. İlaç başladık rahatladım. Doğuma kadar kullanacağım
adsmom eylulummmm benim de kalp çarpımtım çok yüksekti hamileliğim başından beri kalp ilacı kullanıyorum, hamileliğe bağlı taşikardi dediler. Kardiyolog’a gözükmeniz gerekiyor. En iyi o yönlendirir 🙏
Helpmee eylulummmm bendede vardı cocit geçirdim daha kötü oldum ama asıl sorunu kansızlıkmış ilaç almaya başlayınca rahatladım ve aynı zamanda b12 iğnesi kullandım Bence sizde sağlık ocağında bir detaylı kan tahlili verdirin
eylulummmm @Helpmee evlenmeden kan ilacı fln tüm eksiklerim için ilaç kullanıp öyle evlenmiştim yeni evliyim zaten onlarda bir sorun görünmedi canım
Fatmapekesen eylulummmm Bende yaşıyorum 12 hafta bitti ama özellikle yemek yedikten bi süre sonra başlıyor saatlerce gebeliğe veriyorum daha öncede ara ara oluyordu neden bilmiyorum bi sorunum yok ama
eylulummmm @Fatmapekesen benimde hamile kaldıktan sonra oldu geçer diye bekledim ama geçmeyince tedirgin olmaya başladım neden diye