Hzlhzl246 Gebelikte kahverengi iki üç damla lekenme normal mi? Ya da genel olarak gebelikte kahverengi lekelenme normal mi?
Mrvsmt2502 Hzlhzl246 benim iltihapla karışık kahverengi akıntı gelmişti doktor kırmızı pembe kan gelmediği sürece az miktar kanama eski kandor içinizfe kalmış zamanında atılamamış fırsatını bulunca çıkmıştır demişti. Stres yapmayın ama doktorunuza danışmakta fayda var
minikmucizem1655 Mrvsmt2502 ne kadar sürmüştü canım senin ve kaçıncı haftada başladı?doktorun ne dedi ilaç vs.kullandin mi
minikmucizem1655 Ben 17 haftalık hamileyim ve 4-5gundur kahverengi akıntı akıntı yaşıyorum.doktora gittim progestan başladı ve iğne verdi kullanıyorum ama hala azalmadı ne zaman azalır?benim gibi yaşayan var mı kızlar?
Ozqemuhammed minikmucizem1655 benim ara ara oluyordu . Protestan 200 ve proton deport igne kullandım. En son 5.ayda 10 gün oldu sonra daha olmadi
Mrvsmt2502 minikmucizem1655 1 hafta kadar azalarak sürdü. Devlet hastanesine gittiğim için çok ilgilenmediler açıkcası ama başka bi sebepten dolayı özele de gidiyordum oradaki kahverengi kanı çok önemseme diye rahatlatmıştı yukarıda yazdığımı demişti. 100 mg progesteron başladık 1 ay kadar kullandım sabah akşam ağızdan aldım. 12. Haftamdaydı benimki canım
Havvaa77 Kızlar benimde bu sabah oldu kahverengi akıntı 35+1 iz doktora sordum nişan dedi endişenlenme dedi bi daha gelirse hastaneye gel dedi yaşayan var mı sonrasında doğuma giden ? Post açtım bununla ilgilide pek yanıt alamadım
Talhaaam Havvaa77 bende 34 +5 nişanım geldi sanırım dün hastaneye yatıyodum zaten 1 cm açılmam da var bakalım nolucak
Mrvsmt2502 minikmucizem1655 şuan 33 haftalığız devam etmedi bi daha şükğr canım dikkat ediyorum yorulmamaya çalışıyorum yapacağım işleri bölerek yapıyorum
Talhaaam Havvaa77 hastaneden çıktım evdeyim açılmam da ağrılarım da durdu ilaçlarla ama bakalım durabildiği kadar dursa karnımda iyi olucak . kanama değildi ya sümük gibi kahverengi akıntıydı birdaha da olmadı daha alttan muane edildim ondan kaynaklıda olabilir