IlaydaOrhanKopuz Merhaba anneler 🌸 Yaklaşık dört gündür sol bacağımın üst kısmına ani ağrılar girip çıkıyor.genel de otururken ayağa kalcağım anda birden bi ağrı giriyor ve bacağıım çok acıyor .bayram olduğu için doktora da gidemiyorum hiç başına böyle bişey gelen var mı 😔 napmalıyım acaba.
IlaydaOrhanKopuz Minikanne06 heralde canım ya inşallah geçer 😞😞 korkuyorum kalkarken düşücem diye derdim o Allah korusun 😞
Minikanne06 IlaydaOrhanKopuz biraz da sağ tarafa yattıktsn sonra kaşk canım yataktan anlıyorum seni aynu sızı bendede oluyodu çünkü
Parpali Bendede iki bacağımında üst torafları aynı sizin dediğiniz gibi ani ağrılar yaşıyorum doğuma yakınım şuan doğuma hazırlandığını düşünüyorum vücudumun ama ondan oncesindede ara ara ağrıyordu yatış şeklinden ve bebeğin ağırlığından dolayıda olabilir. Bacaklarınızı sık sık çalıştırın masaj falan yapın o bolgelere her akşam kremlerken falan iyi geliyo