Gzde14 Benim kuzenim doğum yaptı iki çocuğunu da orda doğurdu ki kuzenim kalp hastası doğumda kalbi durma aşamasına geldi ama o kadar memnun kaldı Ki anlatamam. İlhami Gül hocaydı doktoru bende Gataya gidip doğumu orda yapmak istiyorum İlhami hocaya aldım randevuyu, doğuma profesörler giriyormuş çok güzel diyorlar ama inşallah bizde memnun kalırız