Kızlar 37+6 günlüğüz. Eşimin testi pozitif cıktı dün bende bı belirti yok ama yarın test vercem her ihtimale karsı. kendı doktoruma randevumda var zaten.ama pozitif cıkarsam bebeğimi etkıler mı dıye cok tedirginim. Son 2 haftam doğuma da🙄 Bebek zarar görür mu