ortak Merhaba arkadaşlar. 4 aylık hamileyim. Yaklaşık 3-3.5 kilo aldım. Kendimi aşırı şiş hissediyorum bazı zamanlar. Özellikle akşam yatmadan önce. Normal mi sizce ? Sizler kaçar kilo aldınız ya da verdiniz
Rabiaseher ortak 3kilo falan aldım ama 6aylik hamile gibiyim şişkinlik var gaz sıkıntım var biraz bide adet olmadığımız içinde şişkinlik oluyo
charlottececi ortak ilk 4 ay 3 kg almistim sonrasinda 2 haftada 2 kg almışım 🤦🏻♀️ İkizlere hamileyim de birkac haftadir acligimi kontrol edemez oldum 🤦🏻♀️
_momy_ 14.haftam kızlar kusma bulantı yemek yemeyi özledim bebişler sağlıklı olsun 👶🏻👶🏻👶🏻 kilo alınır verilir
SnurY ortak hic kilo almadim ama siskinlik cok yaşadım 20. Haftadan sonra almaya başladım 2, 5 kilo almışım