Mery94 Korkuyorum ilki son dk zorunluydu suyum patlamisdi cocuk gelmedi on cm aciklik oldugu halde kücük oldugu halde atesim falan cikmisdi ama simdi ikinciyi kendim isdiyorum ama cok korkuyorum
Klcaysgl Mery94 canim sen ikinciye doğum yapiyoken bu kadar korkuyosan biz napalim ilk hamileliğim doğum düşündükce uykum kaçiyo sağlıkla gelsinler dünyaya inş
Sinemmmmm58 Mery94 ayni korku bende de var biliyomusun ama neden cozemedim 2. Dogumumu yapcam ilkiyle arasinda 2 sene olacak ama aklimda deli deli sorular var 🤣
Mery94 Klcaysgl benimki cok felaketti dogum yaptirdilar almanyada son dk sezeryan neler cektim o etki kaldi bende
Mery94 Sinemmmmm58 ya bide almanyada isdekle oluomu bilmiorum normal isdemiyorum ama beni yaptirir diye de korkuyorum yani deiisk duygudayim