Pamukummm Kızlar 35 haftaya giriş yaptım bugün karnım çok belli değil ilk hamileliğimde sanki bir tık daha belliydi.. suan benim doğumuma cok var sanıyorlar ama 1 ay gibi bir süre kaldıı.. yediklerim nereye gidiyor sizce? Bende çok fazla kilo almadımmmm 😞😞
Zehra9616 Pamukummm bebegine gidiodur sana gitmiyosa yada bi yerinde kacak yoksa akmiyosa senn gormeden bacim ben 15 kilo aldim 35 haftadaa 😂
Canselyaren Pamukummm 35 haftalik olucam salı günü sadece 5 kilo aldım bklm bebeğe yaramismi yarın kontrol var 😃
Ozlem2206 Pamukummm kilo almakla göbeğin çıkmasının bi alakası yok tamamen iç karın genişliğiyle alakalı benimde aynı ayaktayken belli oluyo biraz sadece 10 kilo aldım 34haftalığım 😌
Pamukummm Canselyaren haberini bekliyorum canımmm aynı sekilde bende öyle az kilo aldımmm bebeğine mi yaramıs bakalım banada söylee🙏😇
Canselyaren Momydemet En son 32 de 2 kg demişti devletteki doktor ama fazlaydı eminim ki çünkü devlet biraz az ölçüyor USG kaynaklı yarın Kendi doktoruma randevum var bı 2700 fln bekliyorum 😃
Momydemet Canselyaren hadi bakalım 🙂 çok iyi bir gebelik süreci gecirmissin. Ben 13 kilo aldım😅 daha alırım heralde
Pamukummm Canselyaren maşallah canımmm benim o haftada 1600 dü umarım suan ki kilolar bebeğe gidiyoduuur ☺️
Canselyaren Momydemet göbeğim çok fazla çıktı bnim cnm fazlasıyla hemde.. o yüzden sanırım sadecd kiloyu bebek alfi
Feyzaveannesi Pamukummm Aynı durum bende de var canım. Kilo olarak bu gebeliğimde bi tık daha çok kilo aldım ilke kıyasla ama ilk gebeliğimde ayıma uygun göbeğim vardı. Bu seferkinde özellikle bol giydiğimde teyzem bile 5 aylık olduğumu sanıyor halbuki 38 gün sonra doğum var 😂. El kadar bebe doğuracaksın diyorlar bebeğin kilosu Gayet iyi haftasına göre. Acaba cinsiyetin etkisi mi diye düşündüm. İlki kızdı ikinci oğlan. Bakalım sağlıklı doğsunlar da önemli değil. Hem az göbeğin faydası hareket kısıtlaması olmuyor rahat hareket ediyorum
Pamukummm Feyzaveannesi aynen canım banada el kadar doğurcaksın diyorlar ister isteemez moralimi bozuyolar 3 hafta önce gitmiştim en son bebek kilosu haftasıyla uyumluydu yani ekstra fazlalığı yoktu
Pamukummm ahed25 maşallah canım bende 35 te 6 kilo almısım ama bebegi en son 3 hafta önce gördümm cokta aman aman kilosu yoktu 😞 1600 gr dı
Clementinee Pamukummm Gelişimi iyi çok şükür canım haftasıyla uyumlu 36. Haftamda 2800 52 cm di yarın randevum var kaç oldu bilmiyorum 🤍
ahed25 Pamukummm kendi canına sıkma her gittim geldim bana farklı söylüyor hala bugün gittim Dr ediyor ki 2,670 g olmuş iki gün içinde böyle mı kilo alıyor şaşırdım Dr dedi her cihaz farklı ve artı yada ekşi ölçüler veriliyor sağlıklı gelsinler kilo hiç önemli değil
Feyzaveannesi Pamukummm O yüzden ne buradaki kilo postlarını nede insanların dediklerine kulak ver. Tek dinleyeceğin kişi doktorun