haklisinesracim Kızlar bu nasıl mümkün olabilir bilmiyorum ama ben pozitifim eşim 0 negatif doktor sizde uyuşmazlık var dedi. 2. Çocuğuma hamileyim ilkinde kimse bana böyle bir şey söylemedi. Ben Ben pozitifim ama eşim negatif deyince tamam bu bildiğimiz uyuşmazlık gibi değil ama bebekte sorun olabilir dedi. İlk defa böyle bir şey duyuyorum
Gamzeates haklisinesracim biz de öyleyiz ama kimse uyusmazlık demedi ikinciye hamileyim yani normal devam ediyorum kontrollere ben a rh+ eşim 0 rh- neden öyle dediler acaba size normal de anneler negatif babalar pozitifse uyusmazlık oluyor diye biliyorum
Bendiyebiri haklisinesracim benim bildiğim de uyuşmazlık var zaten biri pozitif biri negatif olması yeterli bunun için. İlk çocuğunuzda nasıl bişey dememişler şaşırdım açıkçası. Bizim ikinizde negatif olduğumuz için sıkıntın olmadı mesela
1408 haklisinesracim kadın pozitif olunca uyuşmazlık olmuyor ki ben öyle biliyorum eğer sen negatif olursan uyuşmazlık olur 🤷🏻♀️ Bilemedim çünkü ben pozitifim eşim negatif o Zaman söylemişlerdi
denizvebulut haklisinesracim Şimdi farkettim, ters okudum 🤦 Yalnızca kadının Rh negatif, erkeğin ise Rh pozitif olduğu durumlarda uyuşmazlık oluşabilir. Kadın Rh pozitif, erkek Rh negatif ise uyuşmazlık yoktur. Sorun olabileceğini doktor mu söyledi size?
haklisinesracim Gamzeates evet ben tekrar tekrar sordum ben pozitifim eşim negatif diye hani yanlış mı anladı acaba diye ama üstüne basa basa söyledi ben de anlamadım.
haklisinesracim denizvebulut evet sorun olabilir dedi. Bu gittiğimiz doktor ünlü bir doktor bir de prof. Şaşırttı beni
denizvebulut haklisinesracim valla bende çok şaşırdım, bizde var uyuşmazlık ben negatif eşim pozitif. İkinci gebeliğim. Artık bu konuda bin doktorla görüşüp, okuyup yalayıp yuttuğum için baya bilgi sahibiyim. İlk defa böyle bişey duyuyorum. Çok enteresan.
Bernako Bernako rh uyuşmazlığı sadece anne negatif baba pozitif olunca olmuyor. Belki doktor yanlış anlamıştır. Yani anne 0 kan grubu bebek A veya B grubundaysa Abo uyuşmazlığı olur.
Bernako haklisinesracim Rh uygunsuzluğundan sadece Baba pozitif anne negatif iken söz edilebilir. Baba negatif anne pozitif ise uyuşmazlık önemli değildir.