yrhmdv__ Bende 7 haftalık hamileyim canım. Bende de bi kaç gün sürekli öyle devam etti. İlk gebeliğimde olmayınca bunda da görünce biraz endişeleniyor insan ister istemez. Doktora da gittik ama çok şükür birşey çıkmadı. Kanın rengi çok önemli eğer kan taze yani kırmızı rengini alırsa bu endişelenecek bi durummuş ama koyu ve az gelen akıntı genellikle gebelerin bir çoğunda görünüyormuş. Ama sen yine de tedbiri elden bırakma canım doktora gidince mutlaka bunu söyle. Psikolojik olarak da bozma kendini, düşüncelerini neye yorar ve inanırsan o mutlaka ona dönüşürmüş. İyi düşün iyi olsun. Yiyecek ekmeği varsa mutlaka yavrun sana gelecektir 😊♥️