Zeynephilal Arkadaşlar ben kaloriferden kaynaklı burnum sürekli tıkalı ağzım kuruyor evime nem ve buhar makinası istiyorum önericeğiniz marka varmı
betulyc Zeynephilal bende burada bekleyim bir aydır arayış içindeyim çocuk olunca da kullanmak için hem sıcak hem soğuk üfleyen tarzda düşünüyorum
Polenpolen52 Zeynephilal canım valla ben gecen yıl a101 e gelenı almıstım , alerjım falan var , ben cok memnun kullnıyorum bakayım bırazdan adını yazayım
Novaa Zeynephilal Ben bu modeli 3 ay önce almıştım. O zaman 300 tl idi şimdi yeni zamlarla 800 tl olmuş. Başka sitede daha uyguna da vardır kesin. Kısa sürede odanın nemini arttırıyor. Weewell WHC714 Soğuk Buhar Üfleyici https://www.hepsiburada.com/weewell-whc714-soguk-buhar-ufleyici-p-AILEWEEWHC714?magaza=Tıpış%20Tıpış&utm_source=pc&utm_medium=akakce&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=k&wt_pc=akakce.c.k.pc&v=1.50.3
Ozlem2206 Zeynephilal ben bebeğim için aldım ama henüz doğmadığı için kullanmadım deerma 360 gümüş iyonlu buhar makinesi çok önerilen ve yorumları baya iyi olan bi markaydı