Niloya6 Bebeğinizin hareketini ilk ne zaman hissettiniz benim 4 aylık oldu karnim hiç çıkmadı benim gibi olanlar varmi ne zaman hissedebilirim🤔
betulyc Niloya6 5.ayınız da karnınız ancak çıkmaya başlar ve hareketleri yavaş yavaş hissedersiniz henüz çok erken
Prensesannesiii03 Niloya6 canm benmde çok geç cıktı karnm 6. Ayımda az bişi belliydi şimdikde top gibi küçük yine ve son ayımdayım 😂 hareketlerinide çok geç hissettim 20. Hafta sonrasında hissetmiştim 😂
Gamzeates Niloya6 benim 19.hafta da çıkmaya başladı karnım ilk hamileliğimde sonra bir an da cıktı ikinci hamileliğim bu 15+1 haftalığım çıktı göbeğim ikinci de farklı oluyor
gldn065807 Niloya6 kizimi erken hissettim ama karnım 28 haftadan sonra çıkmaya başladı şuan 33 haftamin içindeyim top gibi önümde çok çok aşırı bir karnım yok ikinci hamileligim bu arada
_negolen_ Niloya6 iç karnım var, 2. Hamileliğim ama karnımdan çok popom çıkmış durumda 😂😂😂 orantısız ilerliyor
Kubrailkan 19.haftamda hareket hissettim 27.haftadayiz yumurta gibi karnım 😬 5-6 kilo aldım ama karnım hala küçük gözümde 😅 her gün bakıp büyümüş mu diye kontrol ediyoruz 😎😅😬
edaonal91 Bende 20. haftadayım karnım hafif çıktı ama hareket hiç hissetmiyorum zaman zaman tedirgin olmuyor değilim ☹️
B1983 Niloya6 ben 7 aylik.oldum yeni çıktı ic karnım genis anlamıyorlar bile hamile olduğumu.kilo sanıyorlar 🤣
Elifelbb Niloya6 ben 20 haftalığım dışardan hiç belli değil hamile olduğum ama mezurayla ölçüyorum göbeğimi 😃 öyle büyüdüğünü anlıyorum cm cm büyüyor
bebislerimi_buyutuyorum Niloya6 ben ne zaman ki 5 ayına girdim öyle hissetmeye başladım yaklaşık 15 gündür 😊🥰🤲 ve 4 aydan sonra karnım çıkmaya başladı çünkü 50 kiloyla hamile kalan zayıf bir anayım😅
Blinmdyn Niloya6 7 aylgm bol giyinince kimse bırak 7 aylk , hamile bile demez 10 kilo aldm ama yanak ve bacaklardan gobek kucuck korkuyorm da bebegm mi zayf diye ama en son gittiğimde gelisimi gayet iyiydi