Al bendende o kadar bende 33.haftadayım sürekli ağlamak istiyorum herşeye çok duygusal bakıyorum annemler gelmişti arkalarından 2 saat ağladım dün . normalde duygusuz sayılırim herşeye ağlayan biri değildim noldu böyle 😔 gurbette tek başımayım zaten eşim işte evde yanımda olsun hep istiyorum tecrübeli anneler ne zaman geçiyor bu durum 🤔