Kızlar adetime 1 gün kala erken gebelık yaptım negatif çıktı 5 Şubat olmam gerekiyordu ama hala olmadım mide bulantılarım oluyor sabahları sizce ne zaman yapmalıyım normalde adetlerim hep duzenlıdır sadece geçen ay sorun yaşamıştım tarlusalla adet oldum tahlıllerımde falan bi sıkıntı çıkmadı hormon testleri de normal sizce testı ne zaman yapmalıyım geç döllenme olabılır mı böyle olup 2 gün sonra pozıtıf gören var mj