Gizemturanli 36+6 im 35.haftamda göbeğim düştü idrar kaçırma ve şık idrara çıkma bende de var doktorumla görüştüm son haftalarda olabilceğini söyledi 37+4 muaunem ve cati kontrolum var , disari cikarken depend takiyorum cunku yururken cok gelip kaçıyor ev içinde de orkid kullanıyorum peçete çare olmuyor , bacak bacak üstüne atıyorum sorun yok bende , dün mesela dışarda yemek yedik arabaya geçerken birden geldi durmadı oturunca durdu , eve geldik arabadan indim eve ckkarken dedim suyum geldi heralde birden tutamadım, sonra wcte gidince durdu , istemsiz geldiği de oluyor önune geçemiyorsun sonra doktorumla iletişime gectim , 1 haftadır idrar durumu var bende de