Ccansu9 Arkadaşlar merhaba ☀️ benim ilk doğumum 34 haftalık oldu ve şimdi 6 haftalık hamileyim doktora gittiğimde ikinci doğumunun da erken olma riski olabilir dedi bir de gebelik şekerim var dokuz Eylül’e yönlendirdi gidip de memnun kalan var mı ؟
BerkAlp Ben gidiyorum canım. Erkan beyin takipli hastayısım. Memnunum ilgili doktor. Detaylı anlatıyor her konuda yardımcı oluyor.