Her gün mutlaka duş al. Çok iyi geliyor. Bitki çayları genelde yasak ama elma portakal ayva gibi meyveleri doğrayıp meyve çayı yapabilirsin. Kadın doğum doktoruna mutlaka danış. Bana kan sulandırıcı iğne yazmıştı. Bazıları için gerek oluyor. Antibiyotik niyetine soğan salatası yedim. Multivitamin ve d vitamini zaten alıyordum devam ettim. Ek olarak doktor c vitamini yazdı suda eriyenlerden aldım. Çok nefes darlığı çekersem Kettle da su kaynatıp buharını ağızdan burundan çekmeye çalıştım. Biraz rahatlattı. Uyurken mutlaka çift Yastık kullan. Baş yukarıda kalınca nefes almak daha kolay oluyor. Geçmiş olsun…