Mervehorata92 Kaç haftalık uçağa alıyorlar en son bılen var mı kızlar? Her fırma da degısıyormus dıye duydum
Esrasenturk8 Mervehorata92 32.haftaya kadar binebilirsiniz. Bugun bindim daha 29 haftadayım. 28 den sonra rapor gerekli ama karnınız cok belli değilse ve risk yoksa 24 deseniz de olur sizin beyanınız esas
Mervehorata92 Esrasenturk8 teşekkür ederım canım 😊 ben daha 20. Haftadayım onumuzdekı zamanlae gıtmeyı dusunuyorum da bılgı edıneyım dedım ınsan bırde tedırgın oluyor hamıle olunca bırsey olur mu dıye
Nisaanuur 35 haftanın sonuna kadar doktor raporu ile alıyolar . Ben 34+2 günlükken rapor ile binmiştim. THY de